Vaccin

Idag måste jag vaccinera mig. Jag hatar nålar, så det var ganska hemskt.. Men man blir så störd på den där typen;

9.40 Min vaccinationstid, i skolan, så jag går till skolhälsovårdarens vänterum och väntar.
9.50 Väntar fortfarande, men börjar ana att hon inte kommer, går tillbaka till klassen, men möte en annan som ska vaccinera sig. Vi går till lärarrummet och kollar. Hälsosystern säger att vi ska vaccinera oss 20 oktober i stället, men då har vi höstlov.. Säger att vi ska gå till nåt ställe vid torget.
10.00 Kommer fram, fullt med folk i vänterummet, men de låter mig bli tredje i kön..
11.00 Min tur, får några papper jag ska fylla i medan jag väntar på att få gå (man måste vänta ca 30 min efter)
11.30 Jag får gå.
11.40 Tillbaka till skolan.

Alltså Gud! Jag hade tur som inte behövde vänt SÅ länge, vissa kom till skola först efter ett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0